KLAIPĖDOS LOPŠELIO-DARŽELIO „BITUTĖ“ IKIMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMA

parsisiųsti PDF formatu

KLAIPĖDOS LOPŠELIO-DARŽELIO ,,BITUTĖ“ NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO KRYPTINGO MENINIO (VAIDYBOS) UGDYMO PROGRAMA

parsisiųsti PDF formatu

KLAIPĖDOS LOPŠELIO-DARŽELIO „BITUTĖ“ NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO SVEIKOS GYVENSENOS UGDYMO PROGRAMA

parsisiųsti „MS Word“ formatu

KLAIPĖDOS LOPŠELIO-DARŽELIO „BITUTĖ“ NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO KRYPTINGO MENINIO (DAILĖS) UGDYMO PROGRAMA

parsisiųsti PDF formatu

 

PROJEKTO AKIMIRKOS „SVEIKUOLIUKAI-ŠAUNUOLIUKAI“

„Šnekučių“ grupės vaikai katu su ikimokyklinio ugdymo mokytojomis vykdo grupės sveikos gyvensenos projektą „Sveikuoliukai-šaunuoliukai“. Vasario 28 d. grupėje vyko jauki vaisių ir arbatžolių degustavimo valandėlė. Ugdytiniai ragavo vaisius, aptarė jų formas, spalvas, skonį. Sužinojo, kad vaisiai yra sveikas bei gausus vitaminų šaltinis. Uostė žoleles, ragavo: mėtų, čiobrelių, šalpusnių, medetkų, liepžiedžių arbatas. Auklėtojos siekė, kad vaikai sužinotų kaip arbata atkeliauja iki mūsų stalo ir skatino vaikus gerti arbatas, nes tai vienas iš naudingiausių gėrimų.

 

 

E-TWINNING PROJEKTAI

„Linksmučių“ grupės ugdytiniai vadovaujant ikimokyklinio ugdymo mokytojos Aurelijos Derkintytės dalyvauja E-Twinning organizuojamuose projektuose. Projekto „Aš virėjas“ tikslas supažindinti vaikus su skirtingų maisto produktų pasirinkimo svarba mūsų organizmui, suformuoti teigiamą požiūrį į mitybą. Ugdytiniai gamino sveiką užkandį iš atsineštų vaisių ir daržovių. Vykdomo projekto „Miklūs piršteliai – žodelių skrynelė“ tikslas – bendradarbiaujant pedagogams, specialistams, skatinti plėtotis ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbai, lavinant smulkiąją ir bendrąją motoriką (rankų pirštų, riešų ir plaštakų judesius). Vaikai piešia piršukais, plėšo popierių ir atlieka įvairias užduotis.

 parsisiųsti PDF formatu

parsisiųsti PDF formatu

PROJEKTAS ,,SVEIKATIADA“

2019 metais „Sveikatiados“ projektas prasidėjo „Mankštiados“ veiklomis. Spalio mėnesį du kartus per savaitę vaikai rinkosi lauke ir salėje bendrai, žaismingai mankštai. Pagal ramias daineles apšildę savo kūno raumenukus, toliau mankštinomės pagal greitesnio tempo daineles. Vaikai džiaugėsi galėdami judėti, mankštintis drauge. Pakili džiugi nuotaika vaikus lydėjo visos mankštos metu.

„Sveikatiados“ projektas tęsiasi!!! Lapkričio 29 dieną „Gudručių“ ir „Linksmučių“ tėveliai paruošė vaikams įvairiai supjaustytų vaisių ir daržovių. Apžiūrėjome draugų atsineštas gėrybes, vardinome pavadinimus. „Gudručiai“ pakvietė pasiklausyti dainelių apie vitaminus ir pašokti. Į ratelį sukvietėme ne tik vaikučius, bet, ir vaisius, ir daržoves, vardindami jų pavadinimus. Sužinoję, kur gyvena vitaminai, kūrėme vaisių ir daržovių mozaikas ir paveikslus. Pasidžiaugę sukurtais šedevrais, vaikai ragavo ir noriai valgė savo sukurtus užkandžius.

 

RESPUBLIKINIS IKIMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ PREVENCINIS PROJEKTAS ,,ŽAIDIMAI MOKO“

,,Spalviukų grupės vaikai, ugdomi ikimokyklinio ugdymo mokytojos – Ingos Zakarienės  nuo 2019 m. spalio 1 d. iki  2020 m. gegužės 1 d. dalyvauja Respublikiniame ikimokyklinių įstaigų prevenciniame projekte ,,Žaidimai moko“.

PROJEKTO TIKSLAS IR UŽDAVINIAI

Tikslas – specialiųjų užduočių, žaidimų pagalba lavinti penkiamečių, šešiamečių erdvės ir laiko, regimąjį suvokimą, tikslinti  ir tobulinti smulkiuosius (riešo, rankų pirštų) judesius.

Uždaviniai:

1. plėsti erdvės sąvokas;

2. lavinti regimąjį suvokimą, vizualinius procesus (gebėjimą atpažinti, skirti, įsiminti matomus vaizdus), smulkiąją motoriką;

3. gausinti žodyną, tikslinti gramatinę kalbos sandarą;

4. skatinti ikimokyklinio ugdymo įstaigas,  bei   specialiuosius pedagogus ir logopedus įvairinti ugdymo procesą, siekiant geresnės ugdymo kokybės.

 

TARPTAUTINĖ PROGRAMA ,,ZIPIO DRAUGAI“

Tarptautinės programos „Zipio draugai“ tikslas – padėti 5–7 metų vaikams įgyti socialinių bei emocinių sunkumų įveikimo gebėjimų, siekiant geresnės vaikų emocinės savijautos.

Programa „Zipio draugai“ moko vaikus, kaip įveikti kasdienius emocinius sunkumus: atstūmimą, vienatvę, patyčias ar priekabiavimą, sunkius pokyčius. Padeda suvokti ir skatina kalbėti apie savo jausmus, ieškoti būdų su tais jausmais susitvarkyti. Moko vaikus empatijos, susirasti draugų, kreiptis paramos ir ją priimti bei padėti aplinkiniams.

Programa dera su lopšelio darželio ,,Bitutė“ ikimokyklinio ugdymo programa ir ją papildo. Ji siūlo visą sistemą apgalvotų būdų ir metodų bei konkrečių praktinių užduočių, padedančių pedagogams ugdyti kasdieniniam vaiko gyvenimui ir bendravimui taip reikalingus socialinius gebėjimus.

Vaikai per vienerius mokslo metus dalyvauja 24 programos  ,,Zipio draugai“ valandėlėse, kurių kiekvienos trukmė – 45 minutės. Vedant valandėles, vaikams skaitomi pasakojimai apie vabaliuką Zipį ir jo draugus. Pasakojimų veikėjai susiduria su įvairiais gyvenimo sunkumais, išgyvena stiprius jausmus ir ieško būdų,  padedančių įveikti problemas ir pasijusti geriau.

Valandėles vaikams veda programos ,,Zipio draugai“ pedagogo kvalifikaciją įgijusi mokytoja metodininkė Snieguolė Savickienė.

 

 

 

GOETHEʼS  INSTITUTO ANKSTYVOJO VOKIEČIŲ KALBOS MOKYMO PROGRAMA „VOKIEČIŲ KALBA SU KIŠKIU HANSU“

Nuo 2010 m. lopšelyje-darželyje ,,Bitutė“ įgyvendinama motyvuojanti mokymo programa „Vokiečių kalba su Kiškiu Hansu“. Tai vokiečių kalbos užsiėmimai  5-7 metų vaikams. Programa remiasi naujausiomis žiniomis apie ankstyvąjį užsienio kalbų mokymą. Kalbos vaikai mokosi panašiai kaip ir gimtosios: klausydamiesi, žiūrėdami ir atlikdami (kalbinius) veiksmus. Jie ir žaidžia, dainuoja, šoka, daro darbelius. Mokydamasis kitos kalbos vaikas lavina mąstyseną, kūrybiškumą, atmintį,  tampa atviresnis, pajėgesnis įsiklausyti į kitus ir su jais bendrauti. Užsiėmimai vyksta grupėje, vaikams gerai pažįstamoje aplinkoje.

Lėlė Kiškis Hansas dalyvauja visose veiklose ir stengiasi, kad vaikams būtų smagu mokytis. Taip išugdoma palanki nuostata užsienio kalbos atžvilgiu, kuri padeda tvirtus pagrindus tolesniam ir motyvuotam gilinimuisi į kalbas.